Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Fossiler

Av Emil rylander - 29 december 2008 14:04

hej. dagens blog hanlar  om  fosiler. i dag var jag på 4h ok letade fosiler.här om dan hitade  jag hittade 3st sjöborrqar .seni dag  gik jag til 4h ijen .ok fotagraferat.på djuren de e kul.      


jag fik i jul klap en digitalkamera ok en ajod(mamma: Ipod) en ajpod är som en moblfast man kan nte ringa ok skika ms

 en fosil är en dödtt djur som legat på en sten ok legat där i flera hundra årsom nån har hitt sen

 
 
Ingen bild

B-M

29 december 2008 18:29

Vad roligt att du också har en blogg och vad fint du skriver!Kul att du har börjat leta fossiler och att du har hittat någon med! Kram från mormor

 
Ingen bild

Monster Anna

29 december 2008 19:17

Vilken tur du har som hittar så många fossiler! Häromdagen när jag grävde under vårt hus (vi ska göra vid grunden och lägga nytt golv) hittade jag en 100 år gammal tång. Den är ganska rostig, men det är roligt att hitta gamla saker, eller hur?

 
crroline

crroline

30 maj 2009 21:58

det e caroline så fin blogg

http://emilr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil rylander - 7 september 2012 22:44

hej alla. kan ni ge mig några tips på hur man gör så en tjej tycker om en. jag försöker och försöker fast inget händer. ...

Av Emil rylander - 7 september 2012 15:40

Hej alla idag har det varit jobbigt i skolan. För först starter vi med matte min favorit. Efter ett tag kom min bästa kompis och sa att min andra vän har krockat med en buss fast det var klumpigt tycker jag personen bröt armen ordentligt. Efter luns...

Av Emil rylander - 7 september 2012 15:40

Hej alla idag har det varit jobbigt i skolan. För först starter vi med matte min favorit. Efter ett tag kom min bästa kompis och sa att min andra vän har krockat med en buss fast det var klumpigt tycker jag personen bröt armen ordentligt. Efter luns...

Av Emil rylander - 6 september 2012 19:47

Hej alla jag ska börja blogga igen på 5 år :D ni får ursekta mig för min stavning. Idag har jag varit i skolan vendesömalm skolan i Stockholm. Och haft det ganska bra jag har börjat i 8 nu jag skulle gå i 9an fast jag klarade inte 8 för alla omstend...

Av Emil rylander - 13 januari 2012 17:16

idag har jag varigt i skolan och haft mitt dagliga shema.det bästa ämnet i skolan är soä!:).tycker jag nu har jag en sida på ungdommar .se där kan man träffa ungdommar i ens ålder eller chatta med andra om man så vill. jag tycker att det är en sida ...

Presentation

Omröstning

hur ser man skilnaden på en havs sjöborre ok en strand sjöborre?
 den kryper ut då okdå för att ta mat eller
 dom bor inutti sit hus hela tiden ok fongar maten med kontakterna
 ver ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards