Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

mintid med nicklas

Av Emil rylander - 12 augusti 2009 08:44

niklas e min v lösare vi jör masor med roliga saker som gokart eller nåt annat bå dagarna med mej i dag tror jag att jag ska bygga lodbildedn e best men när jag inte  har niklas har jag fillip  men min likllar syra e bara pest jjjjjjjjjjjjjjjjoooobbig nu för tiden det irreterar mej myket 

 
 
Ingen bild

B-M

13 augusti 2009 21:31

Så roligt att du har haft en fin sommar!Det är inte lönt att irritera sig på småsyskon,dom växer så fort!Kram mormor

 
Mamma

Mamma

14 augusti 2009 14:13

Ja, du har verkligen haft ett fantastiskt sommarlov Emil. Bättre än vad många andra har haft. Vissa dagar är Caroline jobbig- hon är i den åldern, precis som du är vissa dagar. Bara att "gilla läget"!! Kram

http://www.queenbi.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

18 augusti 2009 21:38

Kan du inte lägga in en bild på lådbilen, jag har hört så mycket om den. Kram! Monster Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil rylander - 7 september 2012 22:44

hej alla. kan ni ge mig några tips på hur man gör så en tjej tycker om en. jag försöker och försöker fast inget händer. ...

Av Emil rylander - 7 september 2012 15:40

Hej alla idag har det varit jobbigt i skolan. För först starter vi med matte min favorit. Efter ett tag kom min bästa kompis och sa att min andra vän har krockat med en buss fast det var klumpigt tycker jag personen bröt armen ordentligt. Efter luns...

Av Emil rylander - 7 september 2012 15:40

Hej alla idag har det varit jobbigt i skolan. För först starter vi med matte min favorit. Efter ett tag kom min bästa kompis och sa att min andra vän har krockat med en buss fast det var klumpigt tycker jag personen bröt armen ordentligt. Efter luns...

Av Emil rylander - 6 september 2012 19:47

Hej alla jag ska börja blogga igen på 5 år :D ni får ursekta mig för min stavning. Idag har jag varit i skolan vendesömalm skolan i Stockholm. Och haft det ganska bra jag har börjat i 8 nu jag skulle gå i 9an fast jag klarade inte 8 för alla omstend...

Av Emil rylander - 13 januari 2012 17:16

idag har jag varigt i skolan och haft mitt dagliga shema.det bästa ämnet i skolan är soä!:).tycker jag nu har jag en sida på ungdommar .se där kan man träffa ungdommar i ens ålder eller chatta med andra om man så vill. jag tycker att det är en sida ...

Presentation

Omröstning

hur ser man skilnaden på en havs sjöborre ok en strand sjöborre?
 den kryper ut då okdå för att ta mat eller
 dom bor inutti sit hus hela tiden ok fongar maten med kontakterna
 ver ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards